luni, 30 martie 2009

Proiect de poezie - Albastru Simplu NR.3

18 Iunie 2004
19 Iunie
de Albastru Simplu
Maine e ziua mea.
Unii si-au amintit de ea,
Iar unii ba,
Dar eu totusi da.
Nu stiu de ce oare
Discutia asta oarecare,
O-ncep acum speriat
Dar poate e de neuitat.
Sunt tot nostalgic,
Tot melancolic.
O modestie june
Din nou ma rapune.
M-am mai imbarbatat,
M-am mai schimbat,
Dar copilul tanjeste,
Cu jucariile traieste.
Vreau inapoi acum !
Primiti-ma inapoi acum !
Eu voi veni oricum !
Urati-mi drum bun !
Nu vreau nimic de ziua mea,
Vreau doar s-ofer dragostea.
Va rog, nu refuzati asa ceva,
E tot ce dau si nu e luat de careva.
Si nu as incheia asa,
Dar m-am plictisit deja
De ea, de ani, de zambete,
De trambite si de urari bete.
Sfarsit
Sa fiti iubiti!

Un comentariu:

  1. e vb de ziua mea de nastere care ..ma mahneste...de ce?
    pt ca am mai imbatrinit un an si imi numar insuccesele..e un moment de slabiciune la apus

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.