luni, 30 martie 2009

Proiect de poezie - Albastru Simplu NR.5

Strain printre straini
de Albastru Simplu
Sunt unul singur
Si sufletul mi-e plin,
Iar multe ganduri mi se lasa lin
Nimic nu e singur.
Sunt unul trist
Si nu sunt liber.
O aroma draga o simt in aer
Si tot ce am eu e un Crist.
O, Doamne, din nou
Rusinea mi-o cobor
Si-ncerc sa ies din ou,
O, Tu, ajuta-ma sa zbor !
As vrea o zi ca sa visez,
Sa simt o draga mangaiere
Si cea mai dulce miere,
Ce-acasa n-o visez.

Sunt unul mort
Si totusi pot sa sufar.
Oare de ce n-a fost astampar,
Sa mai raman in cort.
Nu pot sa plec acasa,
Ma simt un las.
Incerc sa-mi fac lacas,
Sa cred ca sunt o casa.
Si totusi nu prind radacini,
Nu vreau sa pier printre straini.
Bagajele nu le-am deschis,
Totu-a ramas in mine-nchis.
Sfarsit
Sa fiti iubiti!

Un comentariu:

  1. e preferata mea ..e vb de mine emigrant in sua..in unele din cele mai grele clipe...fara speranta ,cu dor de casa etc,,,,un fel de depresie controlabila :)

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.