luni, 30 martie 2009

Proiect de poezie - Albastru Simplu NR.1

Rima pierduta a sensului gasit
de Albastru Simplu
Ceva nu ma tot lasa-n pace !
Cine e ea ?
E oare dragostea ?
Poate mai bine m-ar lasa in pace !
Poate-i doar o amintire,
Dar e ceva special.
E ca si cum gasesti ceva pierdut...
Ti-e mai util sau nu?
Pacat ca n-am acea sclipire
Sa stiu ce sa ma fac.
Sa mai incerc sau nu,
Din nou acest vechi drag !
Oare de ce nu am curajul
Sa spun, ci doar sa scriu?
De multe ori ti-e mai usor
Sa stai, si nu s-ajuti.
La fel sa minti
Sau sa fii sincer.
Iubesc ca sa iubesc ,
Inebunesc ca sa traiesc!
Sunt iubit de ce iubesc
Atata cat doresc.
Nu stiu de merit
Sa sufar mai putin decat Iubesc !
Dar stiu sa lupt,
Si vreau sa lupt !
Vreau sa gasesc din nou
Lucrul acela drag de altadata.
Oare ceva rupt cu forta, din trecut,
Cu amintiri, ar mai putea fi refacut?
Nu vreau ca sa te supar,
Dar vreau sa te descopar!
Te rog gandeste-te tu bine
De vrei sa te revad !
Nu ma lasa sa sper,
De vrei ca sa nu pier!
Te vad aproape. Dar esti femeie...
E trist c-am fost iubit atat,
Dar tot m-a parasit.
Dar tot a revenit
Dar totusi n-am mai vrut.
Tu m-ai iubit...eu te-am iubit.
Tu mi-ai mai scris...eu n-am prea scris.
Ti-am dat corabia...tu n-ai venit.
As mai veni cand trebuie...tu poate-ai fi un vis.
E noapte, ora trei,
Iar daca vrei,
Ajuta-ma sa nu regret,
C-am mai pierdut un tel.
Dar din oceanu asta de-ntrebari,
In care tot incerc sa mai gasesc carari...
.....................................................................
Dar cheie-mi sunt raspunsuri...
Deci du-ma catre mal, dar
Nu drumul cel mai scurt, ci cel mai bun.
Dar sa nu pierzi ce ai mai bun,
Ceva ce merita mai mult...
Nu-ti fie mila sa iei ce e mai bun,
Caci sufletul ti-e bun.
Iar de iubesti acum pe cineva,
Eu pot s-astept destul...
Sfarsit
Sa fiti iubiti!

Un comentariu:

  1. se refera la cineva disparut ,reaparut,o veche dragoste, devenita speranta,care bineinteles, ca a apus din nou.....

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.