luni, 30 martie 2009

E criza, e bine, e cald....e putoare.

Trebuie lumea sa înţeleagă ceva:GATA!!!!!
M-am saturat de atata pesimism si disperare.....Deşi toata lumea e stresata am observat ca mulţi sunt mai pesimisti decat ar trebui. Trebuie si eu sa recunosc ca anii de miere au trecut si pentru mine, dar asta nu înseamnă ca am mancat toata mierea sau ca nu mi-a plăcut!
Va spun eu ceva: criza economica e rea, dar e mai mult buna decat rea!
E foarte simplu:economia/globalizarea se extinde->se plafoneaza->regulile nu mai sunt valabile->apare criza->apar valori si perspective noi->productivitatea creste iar costurile scad pentru a fi competitive->apar noi reguli viabile în piata->progres.
Niciodată în istorie după marile crize nu a paralizat 'nimeni', ba din contra lumea a evoluat!
Aşadar fiti optimisti, dar realisti, căci totul va fi bine.

Un comentariu:

  1. sa speram ca asa a fii :)) totul pare logic ...desi in lumea de azi nimic nu mai e logic

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.