duminică, 7 octombrie 2012

Vreau sa candidez! Colegiul 2 Cluj -Camera deputaților- o șansa pentru noi toti...

Având în vedere ca am pe acest blog câteva mii de vizitatori lunar, m-am simțit oarecum dator sa-i informez despre intențiile mele politice.

Acum vreo 2 săptămâni mi-am depus și eu în cadrul PNL Cluj candidatura pentru un colegiu de deputat, în zona Zorilor - Manastur Sud, colegiu 2 Cluj Napoca.

Cu surprindere am realizat ca am fost singurul candidat, care am specificat intenția de a candida în acest colegiu. Din păcate, cu dezamăgire am observat ca în jur de 10 persoane, nu au specificat unde doresc sa candideze. Bănuiesc ca nu sunt hotărați sau poate s-au înscris de forma. Sau poate dacă pierd bătălia de nominalizare unde doresc cu adevarat, își lasă opțiunile deschise. Eu nu cred ca e corect, iar lumea ar trebui sa aleagă un colegiu și sa lupte pentru el, nu sa joace superficial.

Personal nu m-am înscris de forma și voi lupta pentru a fi nominalizat de către PNL Cluj. 
Si totuși ma macină mai multe întrebări: de ce nimeni nu a mai specificat colegiul 2 și de ce unii au lăsat loc liber în dreptul opțiunii? Oare pe luna se poate candida? Sa zicem ca e diaspora acolo.

Acum va voi explica din punct de vedere tehnic cum se fac nominalizările. Problema numărul unu pentru PNL Cluj este scorul la alegeri sub media pe țară. Electorii partidelor maghiare din Cluj ne văduvesc de un scor mai bun, drept urmare filiala din Cluj are o problema neputându-și atinge obiectivele fixate la nivel național. Toate aceste lucruri fac ca nominalizarea sa se facă direct de la centru. Astfel nominalizările de la Cluj sunt la nivel de recomandare. Totuși, recomandarea Clujului sunt sigur ca va conta mai ales ca nominalizările vor fi votate și într-o adunare permanenta, numeroasa, la nivel de județ.

La ultimele alegeri, pe acest colegiu 2 a fost ales domnul Daniel Buda (PDL). Lumea nu creditează cu prea multe șanse  un contracandidat de la USL. Eu nu sunt de acord și pentru ca am în gând o altfel de campanie cred ca șansele sunt chiar foarte mari. In confruntarea cu el, voi avea anumite dezavantaje dar și foarte multe avantaje. Sper sa fiu nominalizat pentru ca va fi o lupta pe cinste și va trebui sa demonstrez clar de ce candidez, cine reprezint și ce doresc.

Concurenta în orice partid este benefica, cât timp se joaca după reguli corecte. Pana la urma concurenta duce la progres și naște energii și idei noi. Partidul la fel ca o companie este ceva viu. Contextele se schimba și uneori e nevoie de idei noi. Flexibilitatea la schimbare întinerește partidul. Protestele de la începutul anului au demonstrat ca politicianul de ieri nu mai este dorit și azi, dacă nu reflecta sistemul de valori impus de către cetățeni. Eu cred cu tărie ca vom intra în curând într-o noua perioada de reașezare pe plan politic după eșecul populismului dreptății fără dreptate. Mai demult au fost pomenile electorale și apoi promisiunea ca se va face dreptate. Lumea nu trebuie sa aștepte sa li se dea ceva, ci sa încerce sa facă ceva în scopul dorit. Oare ce vor inventa 'elefanții' care ne-au adus pana aici? Cei cu sufletul întunecat, cei fără frica de Dumnezeu, cei care nu cunosc umilința și compasiunea semenilor, cei care se cred superiori și nu datori celor care i-au ales, cei pseudo-aristocrați care nu promovează meritocrația, celor care conduc și nu dau șansa și altora sa crească sincer fără sa fie pătați. 

Eu voi încerca sa schimb unele lucruri pentru ca asa simt și pentru ca am datoria sa ma ridic la nivelul familiei mele, care s-a sacrificat romanismului transilvănean. Sper sa mi se dea șansa sa candidez pentru colegiul 2 la camera deputaților în Cluj Napoca. Nu voi promite nimic. Voi crede și voi promova doar valorile morale pe care le respect. Sper ca ele sa fie și ale voastre, și ale lor, și ale noastre.

Cred ca anul 2012 trebuie sa fie anul schimbării, anul în care tinerii sunt lăsați sa facă o politica autentica. 

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Galceava_in_USL_la_Cluj-_PNL_si_PSD_Cluj_se_cearta_pentru_un_fotoliu_de_deputat_0_789521289.html
http://www.rtv.net/divergente-in-usl-cluj-pnl-si-psd-isi-disputa-candidatura-intr-un-colegiu-pentru-camera-deputatilor_48231.html
http://www.romanialibera.ro/actualitate/locale/colegiul-3-incaiera-usl-la-cluj-280303.html
http://www.monitorulcj.ro/politica-administratie/15177-galceava-din-usl-cluj-ia-amploare
http://www.ftr.ro/colegiul-3-camera-deputatilor-din-cluj-starneste-dicutii-in-alianta-usl-60622.php
http://cluj.provincianews.ro/liberalii-nu-si-au-ales-candidatii-pentru-parlament-video_18477.html
http://ziuadecj.realitatea.net/politica/scandal-fara-precedent-in-pnl-cluj-cele-doua-liste-ale-liberalilor-plus-vezi-si-listele-ard-si-udmr--99808.html
http://www.stiridecluj.ro/politic/scandal-la-pnl-cluj-uioreanu-si-ai-lui-au-parasit-sedinta-bpj-nemultumiti-de-jocurile-lui-nicoara
http://www.ziarulfaclia.ro/in-usl-cluj-batalia-pentru-colegiul-3-deputati-continua-inutil/
http://www.buzznews.ro/2012/10/13/lupta-la-baioneta-pentru-locurile-de-parlamentar-ale-clujului-vezi-candidatii/

Sa fiți iubiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.