duminică, 29 septembrie 2013

Ce se spune si ce se face? Remember din campania electorala... +(VIDEO)

Uneori e interesant a ne uita ce s-a întâmplat din campania electorala și pana acum.
Aici e o înregistrare la o emisiune unde eu și doamna Aurelia Cristea am fost invitați.
Azi nici unul nu suntem consilieri județeni. Eu nici măcar nu a fost,actualmente sunt director o subordonata CJ Cluj, iar dansa acum a ajuns deputat, renunțând la postul de consilier județean.
Ascultând pe sărite am auzit de Autostrada Transilvania, am auzit de serviciul salvamont, etc.
La salvamont care a depins de CJ Cluj, prin persoana lui Horea Uioreanu s-au schimbat multe în bine și sper ca am avut și eu o contribuție cât timp am fost consilier personal al lui, cât și în campanie când s-a promis rezolvarea problemelor acestor băieți inimoși.
Cred ca cel mai bine ar fi sa evalueze lumea. Desigur mai sunt câțiva ani în care se pot onora unele angajamente pentru ca a trecut dar un an din acest mandat de 4 ani la CJ Cluj.



Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.