luni, 30 martie 2009

Proiect de poezie - Albastru Simplu NR.8

Balada lui Cupidon si Stefan
de Albastru Simplu
Clipele s-au scurs
Si zilele s-au scurs
Si anii s-au tot scurs,
Dar ceru-i inca-n al sau curs.
Dar dupa patru ani,
Pierduti ca doi golani
Timpul se sparge,
Iar pentru o clipa.
-Golanita,golanita!
Te tot ascunzi dupa capita...
De mai cutezi a te acunde,
Indata, Stefan, voi patrunde!
-O urat si prost ce esti,
Ca tare urat mai vorbesti!
Eu sunt din rude-mparatesti,
Ai grija ce poftesti!

-Dar iarta-ma 'Naltimea ta,
Ca sangele n-oxigeneaza
Si creierul mi-l atrofiaza,
Blocandu-se sub burta ta!
-Taran ai fost, taran ramai ,
Da-mi plac haiducii cu sudui;
Asa ca haide mai ramai
Sa-ti fac o supa de gutui!
Povestea inca nu s-a mai sfarsit
Si sper ca nici nu va avea sfarsit.
De aceea sper, s-o iau, iar in serios,
De timpul ne va spune 'Da'.
Pe mine nu te supara.
Balada asta de nu-ti place
Promit ca sa-ti dau pace,
Saruta-ma, o, dulce iara...
Sfarsit
Sa fiti iubiti!

3 comentarii:

  1. miste mici precizari...:
    asta am scris-o pt Simona nevasta mea...mai demult..cand numele de fata era unul de barbat adica :Stefan..:))
    si toate se intamplau dupa 4 ani, de lipsa de comunicare..noroc ca am prins-o pe ymess si am vrajit-o cu balede de astea :))...se intampla in usa tara nu in prag
    mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. super poezii dragostea cateodata este ucigatoare dar te si urca .....atunci cand persoana pe care o iubesti nu este langa tine este cel mai mare chin pe care il poti indura dar ai amintiri frumoase si te poti hrani din ele zile, luni , ani de- a lungul
    totul este dat de undeva si orice ar fi nu ti pierde speranta ca persoana iubita va reveni in viata ta si acolo va ramane pe veci!

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.