luni, 30 martie 2009

Proiect de poezie - Albastru Simplu NR.7

Timpul mi-e foc, urlet si tunet

                                 de Albastru Simplu


Timpul sta-n loc,
Iar inima mi-e foc.
Dar focul naste urlet
Si ceru-mi las-un tunet.

Si totusi tunetul e singurul meu prieten...

Ma simt atat de singur
Vorbind cu-a mei dragi.
Un lucru insa este sigur
Curand nu voi avea parte de chipurile lor.

Si totusi focul e singurul meu prieten...

Timpul din nou ma arde,
Iar totu-mi face nervii coarde,
Sa cante ca din goarne
Si sufletu-mi adoarme.

Si totusi focul e singurul meu prieten...

Sufar de dor,
Sufar de tunet.
Sufar de drag,
Sufar de urlet .
Sufar de dragoste,
Sufar de foc.

Sufar de tot ce n-am,
Sufar de tot ce am.



Sfarsit
Sa fiti iubiti!

Un comentariu:

  1. singur ,sufar,o porcarie,nu merita sa faceti aceelai lucru..ca de vedeti unde am ajuns ? :) sa vb singur intr-un jurnal public pe net

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.