marți, 31 martie 2009

Orange m-a furat , ANPC(OPC) m-a salvat!



  Vreau sa va spun ca de curand am reusit sa ma pun cu Orange.
Pe scurt, situatia a fost in felul urmator: am ales un nou tip de contract si nu au luat in evidenta moficarile->mi-a venit o factura de vreo 3 ori mai mare->nu am vrut sa o platesc->mi s-a taiat telefonul! Banuiesc ca ati patit-o si voi cu ei sau cu altii...
Oricum m-am tinut tare si nu am platit si i-am amenintat,mintind chiar ca i-am dat in judecata deja (desi nu o facusem) si asta dupa ce astepti si vorbesti c-o gramada de angajati la telefon sau in persoana.
Pana la urma am zis hai sa mergem la ANPC (Asociatia Nationala pentru Protectia Comsmatorilor)  sa reclamam Orange.
Am mers la sediu si toata lumea a fost de acord cu noi, cu toate acestea mi-au sugerat sa vorbesc la ANPC Bucuresti pentru ca Orange are sediul acolo. Mi s-a parut cam aiurea si am zis ca sigur nu rezolv nimic. Pana la urma s-a facut o plangere in scris cu documente (facturi,contracte,etc) atasate pe email. Nu am primit nici un raspuns, nici o confirmare. Am sunat si ni s-a spus sa am rabdare, ca au 30 de zile sa rezolve plangerea. Din nou am zis ca nu rezolv nimic...
Dar intr-o zi surpriza...primesc un mesaj cum ca factura a fost achitata si telefonul deblocat. Eu nu am platitit nimic...
Apoi am primit un email, iar apoi o scrisoare de la ANPC,care suna cam asa:
  'Am verificat'...'ati avut dreptate','in data de...' am avut un control la Orange (exact ziua cand mi-au deblocat telefonul). Pentru aceste probleme 'am obligat Orange' sa va dea cadou o luna de abonament.

Asadar am revenit la factura corecta+o luna gratis.
Sunt niste mincinosi si trebuie sa intelegeti toti ca baieti de la ANPC chiar lucreaza. Daca toti ati avea aceeasi atitudine, si atitudinea lor fata de noi s-ar schimba!
Asadar va rog sa faceti asta cu orice firma si in orice conditii. Daca aveti dreptate,luptati pentru asta. Desi va va lua cateva ore,va garantez ca merita. Satisfactia este mare. De ce? Ei bine, pentru ca noi suntem mici si ei sunt mari, si totusi simti ca acest sistem canceros te mai si protejeaza.

Pentru reclamatii intrati aici:


Sa fiti iubiti!


2 comentarii:

  1. se pare ca viata de America ti-a priit, si ai avut parte de un f bun "training", crezi ca procedai la fel daca nu aveai vre-o 7 ani de America?

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer probabil ca nu...
    avand in vedere ca de la 20 de ani pana la 26 am fost acolo trebuie sa recunosc ca acolo mam format si nu in sensul ca vreau sa le fac probleme la unii, ci pur si simplu unele chestii mi se par normale ....nu un preivilegiu ci un drept!

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.