sâmbătă, 25 aprilie 2009

Pescuit la musca ! Incepe nebunia... Fly Fishing Romania, Transilvania 2009



Sper ca anul acesta sa pescuiesc in prostie la musca! :) Desi unii vor ajunge aici din greseala prin motorul de cautare Google, o sa incerc sa va dau niste informatii utile.
Daca aveti chef de intrecere, competitii, anul acestea sunt o gramada! Si ghiciti unde? Ei bine toate la noi in Transylvania :))
Linkul urmator va va ajuta sa va programati vara, si in acelasi timp veti descoperi un site deosebit. Aici trebuie sa cautati, cand aveti de gand sa mergeti undeva la pescuit:

Apoi va voi mai prezenta un site pe care il iubesc foarte mult. O sa gasiti aici niste oameni de treaba, gata sa va ajute cum ar fi Lucian Vasies. Eu personal voi merge cu ei 4-7 iunie la un pescuit, o mini tabara. O sa vina si nevasta mea cu mine, sper sa aiba parte de profesori buni si sa-i inspire si ei placerea de a pescui. Poate asa si armonia in familie va fi mai puternica si mai intensa, cand lumea are preocupari comune. Pe langa tot felul de informatii si articole utile, poate puctul forte e flyTying-ul ce il puteti obtine aici. Aici e locul unde gasiti cele mai multe lucruri (materiale,ustensile,etc) de cumparat necesare legarii proprilor muste, precum si muste in sine,si tot felul de echipamente:


Nu sunt multe locuri pentru muscarii romani pe net, poate anumite forum-uri, mai mult sau mai putin active. Totusi aceste 2 site-uri prezentate mai sus trebuie studiate, 'a must' pentru orice Fly fisher!
Poate ar mai trebui amintit si acest site, unde chiar si incepatorii vor intelege ce se petrece :


Aveti aici si 2 poze de ale mele. Poza cu masa de lucru,sau ma bine zis scaunul unde am legat mustele din poza a doua. Nu sunt prea bine facute, dar sunt ale mele, primele creatii si de abia astept sa le incerc pe apa. Sunt niste muste clasice si am urmat anumite indicatii din cartile depre flytying si de pe site-ul lui Lucian Vasies. Va urez 'musca in gura de peste ' la toti :).
Apropo era sa uit prietenul meu Paul, m-a sunat azi sa-mi propuna o partida de pescuit impreuna cu Rica,'nenea' care ne-a invatat sa tinem batul de musca in mana, lucru pentru care ii raman recunoscator. Tot el ne-a prezentat si lacul Belis si clenii de acolo, asadar poate aflu cate ceva si aici.

Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.