joi, 16 aprilie 2009

La 'taclale' cu Radu al Romaniei...


 Pentru ca numai povesti de groaza incep sa se auda, si avand in vedere ca am postat pe blog biografia lui am zis sa-i anunt,sa nu am probleme... Si surpriza, in cateva ore am primit mesaj inapoi. Pot astfel sa ma laud ca am povestit un pic pe mail cu cineva destul de important. Bineinteles ca unii veti spune ca nu el raspunde, ca e cineva din staff-ul lui. Cred ca e mai putin important cine mi-a raspuns. Raspunsul prompt dovedeste ca lumea are timp si chef sa se ocupe de cei interesati de 'problema'. Asadar toata stima si respectul.
Raspunsul a fost astfel (si mi-au fost atasate niste documente care cu voia lor le voi posta mai sus):

Domnule Lungu,

Nu este nici o problema, daca biografia personala este reprodusa intocmai. Puteti folosi orice materiale de pe blogul www.princeradublog.ro/

Ele exista pe internet pentru a fi folositoare.

Va trimit textul lansarii candidaturii mele, ca si declaratia privitoare la Republica Moldova. Sunt mandru de amandoua.

Va multumesc pentru cuvintele de sustinere.

Sarbatori fericite!

Radu al Romaniei

Asadar cei care aveti nelamuri  puteti sa le scrieti si probabil vi se va raspunde la fel cum au facut-o si cu mine.

Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.