duminică, 19 iulie 2009

La Belis pe lac..cel mai mare clean muscarit de mine.






Stiu ca sunt penibil cu comentarii de genul: cel mai mare.....
Nu ma consider un pescar profesionist, nici altii nu ma considera si nici nu sunt.
De aceea orice captura cu 1mm mai mare sau cu 1g mai mare ma bucura.
Iar cum nu am capturi extraordinare in ultimul an, de pescuit mai serios, e usor sa te depasesti.
Eecordurile personale se tin lant, adrenalina creste si cheful de pescuit de asemenea.
A fost a cum 2 saptamani ne-a prins o vreme rece, o ploaie mocaneasca, dar mi-a intrat un clean de 1-2 kg. Paul a fost de treaba sa mi-l curete si Coco mi-a facut poza, fiind la vasle in momentul cand am avut captura. Zanbetul lui de admiratie pentru pestisor m-a facut sa ma umflu si mai tare in 'pene'.

Sa fiti iubiti!

4 comentarii:

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.