joi, 16 iulie 2009

Cea mai mare stiuca prinsa de mine..... la Sacalaia desigur...



Am fost ieri la Sacalaia , jud . Cluj.....am murit de cald, m-am parlit pe maini si pe picioare, am supt 4 litri de apa si am mancat pita cu slana si porodiche....la un moment dat nu am mai rezistat, am iesit de pe apa fara sa prind nimic, apoi am revenit am scos bestia din poze, iar apoi pauza pana seara ... Asta e... nu-i nimic... macar am pierdut o zi si am prins cea mai mare stiuca a mea.. .cred ca are 4 kg. Alt punct bun e ca de fiecare data cand am fost, fie singur sau cu cineva, am bagat pesti in barca... Bafta si vacanta placuta.
P.S. Era sa uit, a intrat la vobler mare, gen caras, 25 grame, cel mai mare din comert.
Sa fiti iubiti!

2 comentarii:

  1. misule
    nu-i voie
    e rezervatie naturala si plus de asta la stiuci se da drumul
    restul pestilor pasnici sau somi salai etc ii poti retine in limita a 5 kg pe zi
    eu zic ca e mai bine sa mergi undeva sa prinzi sigur si sai dai drumul
    fac pescuit sportiv nu de subzistenta ca altii
    si nu uita :
    "Un peste salbatic e prea valoros ca sa-l prinzi doar o data!"
    asadar peste de ferma pentru prietenii mei..:)

    RăspundețiȘtergere

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.