joi, 1 octombrie 2009

Texas Hold'em Poker. Arta, matematica, mod de viata, bani,depresii sau orgasm egoescian?


Cine ma cunoaste stie ca joc poker din 2000. Totusi nu foarte constant si desi am niste carti si reviste de unde incerc sa ma perfectionez nu sunt multumit. Oricum nu am rabdare sa citesc. E destul de greu, multi termeni de specialitate si plus ca sunt in engleza. Oricum cred ca am citit vreo 3-4 carti din 15 si sa nu mai vorbim ca am si in format digital vreo 20 de carti. Cateodata informatia e asa de multa ca efectiv nu se prinde de mine. Orice teoretician fara practica nu face fata. Asadar am decis sa incerc sa aplic unele strategii in detaliu si cu strictete.
Si le transmit tuturor celor care judeca si au impresia ca jocul de poker e un joc unde isi pierde lumea capul , familia si banii, ca nu stiu ce vorbesc! Ei probabil isi cunosc limitele si nu risca in viata. Si fac foarte bine. Si eu nu ma droghez pe principiul ca nu vreau sa-mi asum riscul: de a-mi placea un anume drog!Cateodata lasitatea ne salveaza viata si desi fuga e rusinoasa, totusi nu trebuie sa exageram. Oricum ne nastem cu unele caracteristici de care nu merita sa fugim ci sa le insusim. Asadar mie imi place riscul si voi risca. Ideea e sa nu riscam mai mult decat ne putem permite. Ei bine aici e filozofia si restul e cancan......
Oricum ei n-ar trebui sa judece lumea din prima si sa-i aprecieze pe cei care nu si-au pierdut capul! Le garantez ca lupta psihologica in timpul jocului e mare si doar caracterele puternice o pot duce.
Familia incearca sa nu afle in detaliu cand pierde sau castiga, iar unii prieteni pot fi de pe alta planeta si n-ai ce povesti cu ei. Astazi am citit un articol in revista Poker Player Romania (Nr.3 2009) , scris de Ed Miller, care m-a inspirat si ma va ajuta sa nu abandonez, la viitoarele insuccese. Se intituleaza "Cand sunt cel mai bun?"( -Rezultatele nu sunt relevante). Pe scurt ideile de mai jos, ne vor face sa ne regasim si solidariza, noi cei care jucam poker :

Pokerul e un joc singuratic desi se joaca in grup! Nu intereseaza pe nimeni cand pierzi sau cand castigi! Nu conteaza rezultatele in bani, ci imbunatatirea jocului! Doar asa poti ajunge la o confruntare finala ! Perfectiunea nu poate fi atinsa !

Pentru cei care vreau sa primeasca din partea camerelor de poker online mai mult decat altii prin sistemul "rake back" si informatii de calitate pe forum in limba romana, plus alte premii le sugerez sa se inscrie gratuit aici.

p.s.: Cine vrea sa invete poker si in aceelasi timp sa primeasca bani cadou il invit pe :


Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.