marți, 26 ianuarie 2010

EPT Deauville ian 2010. Bravo Romania!

Am marea bucurie sa va anunt ca la campionatul european de poker am avut, cred, prima data 2 romani la masa finala! Am plecat onorabil cu locurile 2 si 5 . Aceste doua locuri insumeaza premii de 700-800 mii euro! Oricum e mare pacat ca nu am reusit locul 1. La Budapesta anul trecut am reusit de asemenea un loc 2. Ar fi fost prima data cand am fi luat noi locul 1! Oricum Romania in clasamentul tarilor conform www.PokerStars.com se afla pe locul 24 in lume. Eu zic ca nu e rau avand in vedere ca jucatorii de poker nu au unde juca si practic trebuie sa joace doar pe internet, ca sa stranga bani, pentru a plati sume considerabile ca taxa de inscriere la aceste turnee, din circuitele oficiale din Europa si din lume. Intrarea la main eventul acesta a fost de 8000 euro, iar Theodor care a reusit locul 2 este din Timisoara, a castigat locul pe internet la un turneu de calificari de 400 euro. Se spune ca joaca la mese cu mize mari, dar in sistem cash si nu turneu.

Folositi link-ul de mai jos cu incredere pentru a primii rake-back si pentru a fi reprezentati in cazul in care jucati online:

Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.