marți, 6 aprilie 2010

"High Stakes Poker Tournament"

"High Stakes Poker Tournament"=turnee de poker pe mize mari
De multe ori ne uitam mirati la televizor la banii de pe mese si ne gandin ca nu putem ajunge acolo sau cei ce incearca sunt nebuni si ca este doar un show tv. Sincer am cunoscut pe cineva care a nimerit din gresala la un turneu de calificare si pentru ca nu a putut sa-si primeasca cei 24 eu castigati in prima runda a continuat si in final sa calificat la Irish Open , primind un pachet consistent, unde pe langa taxa de intrare a primit si cheltuieli de transport si 2000 eu bani de buzunar. El a inceput poker-ul de 3 saptamani. Toti l-am intrebat cum a reusit. El a raspuns simplu : nu stiu sa joc dar am avut noroc! Oare sa fie asa simplu ? Oare eu care ma joc de atata timp de ce nu am patit acest lucru?....Cateodata e frustrant, dar fara sa fiu invidios, crezi a ti se cuvine si tie. Daca am analizat mai bine situatia stau in felul urmator: am participat la vre-un turneu de calificare? Raspunsul e : -Nu! Ei bine etunci de ce as merita si eu sa ma calific cu 2 eu daca nici macar nu am incercat?
Eu cred ca raspunsul e simplu. Chiar daca a participat din gresala, el a participat, iar eu nu, la un turneu de calificare. Acest fapt este de ajuns pentru ca el sa merite mai mult ca mine sa fie acolo desi eu joc de 10 ani.

Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.