miercuri, 12 mai 2010

Baa !!! Ati innebunit?



















M-am uitat socat la miciile 'revolutii' ale pensionarilor. In afara faptului ca ma enerva ,ca pe majoritatea i-a adus PDSR , pe care nu-i suport, ma gandeam daca sa fiu cu ei sau nu!
Ceva parca e impotriva firii. Am ramas prost, chiar asa, numai pensionarii au ajuns in pragul disperarii? Ce cauta niste batrani in strada? Oare ei sunt mai usor de manipulat? Sincer e prea jenant. A mai vazut cineva revolte ale pensionarilor in lume?
Cineva zicea: "Cine nu are batrani sa-si cumpere".
Si cel mai mult ma enerveaza ca nu stiu ce e de facut. Oare am ajuns la fundul sacului?
Degeaba ne plangem ca nu-i bine! Ni s-au bagat in cap 2 variante:
1) crestem taxe ,tva etc si-i bagam pe micii intreprinzatori in mormant;
2)pensii scazute, bugetari stresati, etc, si ne mor batranii de boli, fara medicamente in sange.
Dar oare de ce sunt acestea singurele variante?
Eu am o teorie care nu e prea onorabila, va dau 2 exemple:
1) Islanda a dat faliment la banci;
2) Grecia e tot acolo.
Secretul succesului: o tara nu poate da faliment pentru ca nu exista un propietar.
Sincer chiar nu mi-e mila deloc de banci daca pierd. Problema e ca statul nu le lasa sa piarda si tot oamenii strangatori platesc pentru inconstienta unora.
Oare sa fim si noi curve europene sau fraierii bancilor?
Sincer cu rusine aleg falimentul. Stiu ca nu am pregatit o teza de doctorat pe aceasta tema dar putem urmari situatia Ungariei de-a lungul timpului. Ei tot timpul au avut bani de investitii(ex autostrazi) si s-au indatorat dublu fata de Romania, in raport cu PIB.
Oricum daca ar face toti asa ar fi imposibil. Asa ca trebuie sa ne grabim :)).
E prima data poate cand nu mai cred in FMI si altii. De ce sa plateasca nemtii pt al 14-lea salar din Grecia. De ce sa plateasca americanul de rand pentru falimentele unora? De ce sa plateasca romanii pentru un Boc prost?
Dumele de genul: "e criza peste tot" eu sincer nu le mai musc. Si stiti de ce? E simplu: pentru ca nu e criza peste tot.
Asta e, nu mai merge roata ->pleci. Ce atata filozofie? Oricum Base se bate cu mogulii si nu are vreme sa guverneze. Probabil e prea ocupat sa gaseasca fraierul ispasitor: un pitic Boc!

Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.