luni, 14 mai 2012

Prima vizita in ( Republica ) Moldova ! ''Cartea ta, Lumina in Basarabia! ''

Deși  campania ''Cartea ta, Lumina în Basarabia!'' prin care am reușit sa ducem 8 mii de cărți și 16 mii de reviste în 4 școli romanești din Republica Moldova, s-a cam lungit am simțit o ușurare.

A trebuit mult timp de la începutul lui Septembrie 2011....multe lucruri probabil azi îmi vor scapă, dar poate asa emoțiile mai mici, ma vor ajuta sa va dau o imagine mai obiectiva.

Drumul a fost o peripeție. Am întârziat plecare din Cluj deoarece camionul din Rep. Md. a întârzia aproape 1 zi. Apoi s-a stricat mașina în Reghin la doar 100 de km de Cluj Napoca. Trecând peste partea financiara peste problemele ce au trebui rezolvate la telefon am întârzia 1 zi. Toate aceste lucruri au dus la o întârziere pentru a face formalitățile vamale.

Vineri am reușit și noi sa ajungem în ultimul moment ca sa apucam sa facem hârtiile. Din păcate Cosmin Ignat alias Coco, prietenul meu care se ocupa de filmat a trebui sa plece în Romania. Fapt pentru care eu, Valentin Lungu, și Mihai Mocanu nu am filmat cum trebuia.

Am rămas impresionat de drumurile destul de bune. Chișinău arata ca un oraș european cu un iz al României din perioada 1996-2000.

Am întâlnit multi tineri care sunt mândri ca sunt romani și care purtau tricouri tematice. In câteva zile doar 2 persoane au ținut sa vorbească cu mine în rusește.
Am simțit plăcere, emoție, ca gestul meu de a duce la bun sfârșit aceasta campanie de sprijinire a limbii romane în aceste ținuturi vitregite a avut efectul urmărit. Mimic spectaculos, dar total sincer și frumos.

Am încercat sa nu va dau prea multe detalii sperând ca va voi face curioși sa urmărit un documentar despre acesta poveste frumoasa:





Am sa postez și niște poze:










Articole pe aceeași tema:

Sa fiti iubiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ATENTIE:
Mesajul tău va fi publicat după moderare.
Autorii articolelor de pe acest blog isi rezerva dreptul de a nu publica acele comentarii care contin atacuri la persoane, cuvinte indecente sau injurioase.